וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את התסבוכת הזאת אתם יכולים לפתור בלי להילחץ

וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים

23.7.2018 / 7:16

המציאות הכלכלית של ימינו מורכבת, החיים מפתיעים אותנו בשלל היבטים ורבים מוצאים את עצמם מתקשים להחזיר את ההלוואה שלקחו מהבנק. לא צריך להילחץ - יש כמה פתרונות שיכולים לעזור

אדם חסר כסף. ShutterStock
מצב לא נעים, אבל כזה שאפשר לצאת ממנו/ShutterStock

כל מי שאי פעם לקח הלוואה יודע שמעבר לתחושת ההקלה שמייצר הכסף שנכנס לחשבון, ישנן גם תחושות נוספות כמו תחושת אחריות לגבי היכולת העתידית להחזר ההלוואה, ואף פחד מפני אי-יכולת לעמוד בהחזרים. אם כך, מה קורה כאשר החששות האלה הופכים למציאות, ומתברר לך כי יכולתך להחזיר את ההלוואה מוטלת בספק?

במצב האופטימלי, בזמן לקיחת ההלוואה המקורית היית לוקח בחשבון את כל הצרכים והיכולות שלך, ובוחר בהלוואה שתנאי ההחזר שלה גמישים ומותאמים ליכולות הפיננסיות שלך. אולם המציאות היא אחרת, ואנשים רבים מתקשים להחזיר את ההלוואה שלקחו. אם גם אתה נמצא במצב כזה, ישנן כמה פעולות בהן תוכל לנקוט, בהתאם ליכולותיך הפיננסיות.

מהן האפשרויות העומדות בפניך?

בסיטואציה בה צריך להחזיר הלוואה כמה שיותר מהר, עליך לקבל החלטות בתוך זמן קצר. עם זאת, חשוב שלא לתת ללחץ להשפיע לרעה על שיקול דעתך. לאחר שתבצע הערכת מצב קצרה, תוכל להחליט איזו דרך פעולה תאפשר לך להחזיר את ההלוואה שלקחת בצורה הנוחה ביותר. ישנן שתי אפשרויות שעומדות בפניך:

* ניהול חשבון הבנק בצורה זהירה וחסכנית לתקופה הקרובה, במידה וישנן הוצאות שתוכל לוותר עליהן.

* לקיחת הלוואה בתנאים נוחים, שתאפשר לך להחזיר את כספי ההלוואה הקודמת כמה שיותר מהר, ואת כספי ההלוואה הנוכחית לאורך זמן. כך תוכל ליהנות ממרווח נשימה ולהתייצב כלכלית.

כיצד נמנעים ממקרה דומה בעתיד?

כדי שלא להגיע למצב דומה בפעם הבאה, חשוב לזכור מספר דברים שיעזרו לך לבחור במסלול ההלוואה המתאים ביותר עבורך. אם תדע להעריך את מצבך ולשאול את השאלות הנכונות לפני לקיחת ההלוואה, תוכל ללוות כספים בתנאים המתאימים לך ביותר וכמובן להחזיר את ההלוואה במסגרת הזמן המותרת.

מסלולי ההלוואה השונים נבדלים ביניהם בתנאים שונים כמו גובה הריבית הנדרשת על ההלוואה, סוג הריבית (קבועה או משתנה), קיומם של תשלומים נלווים כמו עמלות, השפעת ההלוואה על מסגרת האשראי, קיומה של גמישות בשיטת פריסת ההחזרים, קיומו של קנס במקרה של פיגור בהחזר ההלוואה ועוד. חשוב מאוד להכיר את התנאים הללו, שכן הם אלה שיקבעו את עתידך במקרה בו תזדקק לגמישות בהחזר ההלוואה.

הלוואה לוקחים רק מבנק, גם אם הוא לא שלך
ללקוחות כל הבנקים ניתן לבקש מבנק ירושלים הלוואה עד 100,000 ש"ח לכל מטרה, ללא ביטחונות וערבויות. לפרטים נוספים ולהגשת בקשה אונליין >>

* מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully