וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליופי שלכם יש מחיר - והוא כזה שכנראה תוכלו לעמוד בו

מערכת וואלה! בשיתוף בנק ירושלים, מערכת וואלה! בשיתוף בנק ירושלים

1.7.2018 / 7:25

ניתוח פלסטי אינו עסק זול, אך כיום יש מגוון דרכים לממן אותו. קופת החולים, חברת האשראי או קרן ההשתלמות - אלה היתרונות והחסרונות של כל מסלול

זריקת בוטוקס. ShutterStock
ניתוח פלסטי/ShutterStock

חשיבותם של היופי והמראה החיצוני העלתה את המודעות של כלל הציבור, גברים ונשים, לאפשרויות האינסופיות הגלומות בניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים. הדבר המשותף לכל אלו הוא המחיר הגבוה, שנע בין כמה מאות שקלים לניתוח להסרת קעקועים, דרך כמה אלפי שקלים לניתוחים של הרמת מצח וגבות, הרמת עפעפיים או הצמדת אוזניים ועד עשרות אלפי שקלים למתיחת בטן, הגדלה והקטנה של החזה לנשים והגדלת שריר החזה, או שריר התאומים, לגברים.

בשנים האחרונות הפכו הניתוחים הפלסטיים נפוצים מאוד. את הערך שלהם לבנייה ושיקום הביטחון העצמי לא ניתן למדוד גם בזהב, אך העלות שלהם לכיס בהחלט מדידה והשורה התחתונה ממש לא זולה.

איך לממן ניתוח פלסטי?

כיסוי של קופות החולים

קופות החולים מכסות ניתוחים פלסטיים הנעים על קו התפר שבין היופי לבריאות. התחרות הניטשת בין הקופות בשנים האחרונות גרמה להן להגדיל את סל ההטבות הניתן עבור ניתוחים שאינם בריאותיים, וכיום מציעים הביטוחים המשלימים של קופות החולים הנחות משמעותיות על מגוון רחב מאוד של ניתוחים פלסטיים.

היתרון: ניתוחים אלה מבוצעים בדרך כלל בבתי חולים פרטיים הנמצאים בפיקוח של הקופות.

החיסרון: אין אפשרות לבחור רופא מומחה שאינו בהסדר עם הקופה. כמו כן, חלק מקופות החולים אינן משתתפות בהנחות אלה ולא מעניקות למבוטחיהן כיסוי כלשהו.

אילוסטרציה. stefanolunardi, ShutterStock
מחיר ניתוח פלסטי עשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים/ShutterStock, stefanolunardi

הלוואה מקרן השתלמות

קרנות ההשתלמות חוששות מנטישה של עמיתים, וכדי לצמצם את התופעה מציעות חברות הביטוח הלוואות והטבות שונות. סכום ההלוואה המינימלי יהיה 10,000 שקלים והגובה המקסימלי לא יעלה על 80% מגובה החיסכון. הפירעון יכול להיעשות בהחזר חודשי קבוע.

היתרון: מדובר בכספי חיסכון שלא ישפיעו על תזרים ההוצאות השוטף שלכם.

החיסרון: הלוואה זו כרוכה בתהליך בירוקרטי ארוך ומורכב עד לקבלת אישור החברה.

הלוואה מחברת כרטיסי אשראי

חברות האשראי יעבירו את הסכום לחשבונכם לאחר שיחת טלפון אחת, ולעיתים גם לאחר הגשת בקשה דרך אתר האינטרנט בלבד.

היתרון: מדובר בהלוואה מהירה, מידית וקלה מאוד להשגה.

החיסרון: הריבית בהלוואות אלו תהיה גבוהה מאוד ועשויה להגיע עד כ-15% מגובה ההלוואה.

מה צריך לקחת בחשבון?

פריסת תשלומים: לרוב, התשלום על ניתוח פלסטי יתבצע בתשלומים, וכדי למנוע הוצאת כספי הלוואה על מטרה אחרת מומלץ לבחור בהלוואה גמישה שתתאים את מועדי העברת הכספים למועדי התשלום על הניתוח.

פריסת ההחזרים: מומלץ לבחור בהלוואה שמאפשרת גמישות בפריסת ההחזרים ואינה גובה עמלה על פירעון מוקדם של ההלוואה, כך שאם הכנסתכם תאפשר זאת תוכלו לסגור את ההלוואה בזמן קצר יחסית ללא תשלום נוסף, ולחילופין, לבחור בהחזר לתקופה ארוכה יותר במידת הצורך.

גובה הריבית: מומלץ לבצע סקר שוק לפני נטילת ההלוואה, כדי לוודא שהריבית המוצעת היא אטרקטיבית ותחרותית. לרוב הבנקים יציעו ריביות טובות יותר מגופים פרטיים.

מה אנחנו מציעים לכם?

אנחנו בבנק ירושלים מציעים הלוואה מותאמת מטרה, עד 100אלף שקלים, בתנאים נוחים שרק בנק אישי יודע לתת, בזכות ריביות אטרקטיביות והתאמה מלאה ליכולת ההחזר שלכם. אפשר להגיש בקשה להלוואה און ליין בקלות, בלי לצאת מהבית או לעמוד בתור.

אין באמור כדי להוות הצעה למתן אשראי. כל מתן אשראי כפוף לאישור הבנק בהתאם לתנאים ולמדיניות הבנק כפי שיהיו מעת לעת. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

הלוואה לוקחים רק מבנק, גם אם הוא לא שלך
ללקוחות כל הבנקים ניתן לבקש מבנק ירושלים הלוואה עד 100,000 ש"ח לכל מטרה, ללא ביטחונות וערבויות. לפרטים נוספים ולהגשת בקשה אונליין >>

* מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

מערכת וואלה! בשיתוף בנק ירושלים, מערכת וואלה! בשיתוף בנק ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully