וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שאתם חייבים לעשות בזמן שאתם מצפים לתינוק

10.5.2018 / 8:33

האם אתם מאלה שרק מחכים לתינוק כדי להכין חדר מהחלומות או אולי מחכים לעצב לו חדר רק אחרי שתגלו את האופי שלו? כך או כך, נדרשים כמה שלבים להכין חדר שיהיה גם פרקטי וגם נעים לעיניים, וזה מה שעליכם לעשות

חדר מעוצב לתינוק. ShutterStock
להשקיע קצת זמן בשיטוט ברשת, לחפש רעיונות ולראות מה הסגנון שאתם אוהבים/ShutterStock

הצעד הראשון

לפני כל קנייה של צבע או מיטה, כדאי להשקיע קצת זמן בשיטוט ברשת, לחפש רעיונות ולראות מה הסגנון שאתם אוהבים והצבעים שאתם מתחברים אליהם. הכינו לכם תיקייה במחשב או לוח בפינטרסט ונעצו שם כל רעיון עם עיצוב שהחסיר מליבכם פעימה. לאחר זמן איסוף מסוים, תוכלו להבחין בצבעים ובעיצובים שמלהיבים אתכם ולבחור בכיוון.

יש כאלה שמתמקדים בסקאלת הצבעים יש כאלה שבוחרים תמה - נושא עיצובי שייתן את הטון, למשל אווירת ים או עיצוב פרחוני.

פריטי ה-MUST

שידת ההחתלה והעריסה אלו פריטי חובה שמהווים את הבסיס לכל חדר חדש. לאחר שתבחרו שידה ועריסה בסגנון שמתאים לכם, תוכלו לשדרג אותם בעזרת ידיות צבעוניות לשידה (בחנויות המתאימות תמצאו שלל ידיות של פרחים, חיות, צדפים או פיות, בהתאם לצבעי החדר או לתמה שבחרתם). תוכלו להוסיף גם כילה לעריסה או אותיות מעוצבות בעץ עם שם התינוק מעליה.

חסר משהו? אתם צודקים, הוסיפו כורסת הנקה מפנקת, כי כשלאימא נוח, לתינוק נוח. כשהילד יגדל מספיק, תוכלו להחליף את הכורסה בארונית צעצועים מתאימה.

אמא מחליפה חיתול לתינוקת. ShutterStock
ידיות, כילה ואקססוריז ישדרגו כל שידת החתלה/ShutterStock

מסגרת החדר

מאחר שכבר בחרתם פלטת צבעים או רעיון מרכזי, הגיע הרגע לצבוע את החדר בצבע המתאים. תוכלו לשקול האם לצבוע את כל החדר בצבעים רכים או רק קיר מרכזי בצבע בולט, או אולי לבחור בסגנון צביעה של חצי חדר, מהרצפה עד גובה מטר בערך של הקיר. בכל מקרה, בחנויות הצבע תמצאו צבעים מיועדים לחדרי תינוקות, בגוונים רכים, ויותר חשוב - נטולי חומרים רעילים. תוכלו לשלב את צביעת החדר עם מדבקות קיר מתאימות מעל מיטת התינוק או לאורך הקו המפריד. תוכלו לשלב גם מדבקת סרגל מד גובה, עליו תוכלו לסמן את גובה התינוק מרגע שילמד לעמוד על רגליו.

הלבשת החדר

לא סתם עולם הטקסטיל נקרא "הלבשת החדר". שטיחים צבעוניים מבדים רכים, עליהם יהיה לתינוק נעים לזחול, בתוספת וילון שיתכתב עם צבעי החדר, יכניסו לחדר את החמימות והנועם הדרושים. גם המצעים למיטה נכללים בקטגוריה זו וסט תואם יוכל להוסיף הרבה לעיצוב ולאווירת החדר.

משחקי אור וחושך

מה שאור השמש לא יעשה, תעשה התאורה. יש חשיבות לעוצמת האור ולכן יש לבחור בתאורה רכה ולא מסנוורת, אך הסיבה שלשמה התכנסנו היא גופי התאורה. יש היום בשוק גופי תאורה במגוון צבעים וצורות מותאמים לחדרי ילדים, ממנורה בצורת מטוס או בלון פורח ועד סגנון תחרה או נברשת מפעם. בחיפוש קצר תוכלו למצוא משהו שיתאים לסגנון שבחרתם. להשלמת האווירה תוכלו להוסיף לתאורת התקרה, מנורת לילה עם תאורה עמומה ונעימה.

ילד שואב אבק. ShutterStock
אחרי שעיצבתם תתחילו לזרוק קצת צבע לחדר/ShutterStock

הטאץ' הסופי

בחרתם סגנון, קניתם ריהוט, צבעתם קירות והחדר נראה כמעט מושלם, למה כמעט? חסרים עוד כמה פרטי צבע שצריך לזרוק פה ושם - בובות רכות מותאמות לרעיון של החדר, תמונות משלימות, כריות צבעוניות ומוביליים שיהפנטו את תינוקכם שעות רבות. אלו נקודות הצבע שיקפיצו את החדר לרמת מושלמות. חדר, שגם אתם וגם התינוק לא תרצו לעזוב.

זהו, אתם מוכנים?

כשזה מגיע להשקעה בתינוק, השמים הם הגבול. אנחנו רוצים שהכל יהיה מושלם בשבילו ובצדק - מגיע לו, אבל לא תמיד יש לנו את הסכום לחבילה הכוללת וגם על זה חשוב לתת את הדעת.

תוכלו לוותר על עיצוב כולל ולסמוך על מתנות מהמשפחה ומחברים; אם יש לכם סבלנות לטווח ארוך, תוכלו לבחור רק חלק מהפריטים ולאורך הזמן להוסיף כל פעם משהו חדש; ואם אתם מאלה שרוצים פרויקט חד פעמי ומתוקתק מא' ועד ת', תוכלו לקחת הלוואה שתאפשר לכם להתמקד בפרויקט ותוך זמן קצר להתפנות לטיפול בתינוק ולטיפוח המשפחה והבית.

שיהיה בשעה טובה.

לוקחים עכשיו הלוואה לשיפוץ החדר ואתם בדרך להגשמת החלום.

* מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully