וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת לסניף או להתחבר לאתר? הדרך היותר נוחה ללקיחת הלוואה

25.2.2018 / 10:04

רבים נוטים לחשוב כי ללא הקשר האישי, הנוכחות הפיזית והגישה הישירה, לא יקבלו אישור להלוואה כלל, אולם כיום אין הכרח להגיע עד לסניף כדי להגיש בקשה להלוואה ונוח יותר לבקש אותה דרך האינטרנט. אם כן, האם יש הבדל בין ההלוואות?

פקיד בנק. ShutterStock
רבים נוטים לחשוב כי ללא הקשר האישי, הנוכחות הפיזית והגישה הישירה, לא יקבלו אישור להלוואה כלל/ShutterStock

לקיחת הלוואה היא צעד שמחייב אותך להפעיל הרבה שיקול דעת: להכיר את מקורות המימון השונים, לבצע מחקר שוק כדי למצוא את התנאים הטובים ביותר, למצוא את מסלול ההלוואה המתאים ביותר ולהתחייב לפריסת התשלומים הגמישה ביותר שתשתלב בחייך בצורה אופטימלית. ומה לגבי הנוחות שלך? היום אפשר להכניס למשוואה גם את הפרמטר הזה. אם כן, האם יש הבדל בין ההלוואות?

מי שניגש לקבל הלוואה בסניף, יודע שככל הנראה יצטרך למלא מסמכים, להציג תעודות, להמתין לא מעט זמן ולעבור מספר שלבים ביורוקרטיים. רבים נוטים לחשוב כי ללא הקשר האישי, הנוכחות הפיזית והגישה הישירה, לא יקבלו אישור להלוואה כלל, ולכן ניגשים לסניף מבלי לבחון אופציות אחרות, כאשר למעשה אין הכרח, וניתן, על פי רוב, לקבל את אותה הלוואה גם דרך האינטרנט.

הן פה כדי להישאר: הלוואות בדיגיטל

ההתקדמות הטכנולוגית מיושמת גם בתחום הבנקאות. כיום ניתן למצוא ארגונים פיננסיים רבים שמבינים כי המהירות והנוחות חשובות לא פחות מגובה הריבית ופריסת התשלומים, ומציעים ללקוחות אפשרות לקחת דרך האינטרנט חלק מאותן הלוואות שיכלו לקבל בסניף. היום אין הכרח להגיע עד לסניף כדי להגיש בקשה להלוואה.

בנקאות אונליין. ShutterStock
היום אין הכרח להגיע עד לסניף כדי להגיש בקשה להלוואה/ShutterStock

ומה לגבי החיתום?

חשוב להבין כי כל בקשת הלוואה מחייבת תהליך של חיתום ודירוג אשראי בבנק, המשקלל בתוכו את הנכסים, ההתחייבויות ומידע פיננסי נוסף שמסייע לבנק לתמחר את סכום ההלוואה שהוא מוכן להעמיד לרשותך. דירוג אשראי גבוה מאפשר תנאים טובים יותר, ולהיפך .גם כאשר תגיש בקשה לקבלת ההלוואה דרך האינטרנט, תעבור תהליך דומה של חיתום ודירוג אשראי מרחוק.
בנק ירושלים, לדוגמה, שם לו למטרה להעניק שירות ידידותי, מהיר ויעיל ככל הניתן ללקוחות כל הבנקים, ולכן מאפשר לקיחת הלוואה גם בערוץ האינטרנט בתהליך מהיר שאינו כרוך בהמתנה ארוכה או בהגעה אל הסניף.

איך זה עובד בדיגיטל של בנק ירושלים?

• בשלב הראשון, ממלא הגולש באתר הבנק את פרטי ההלוואה שמעניינת אותו: סכום ומטרת ההלוואה, ומזין פרטים נוספים שמסייעים לבנק להעריך את הסכום אותו ניתן לאשר לו.

• בשלב הבא מבצע הבנק תהליך בדיקה של הבקשה ומעביר אישור עקרוני או דחייה לבקשה.

• אם אושרה הבקשה, המשך התהליך כולל העלאת מסמכים חיוניים, כמו תעודות זיהוי ומידע פיננסי אישי במידת הצורך.

• לאחר צירוף המסמכים לבקשה, מתבצע אישור טלפוני ונקבע מועד לשיחת וידאו עם בנקאי.

• שיחת הווידאו עם הבנקאי, המתקיימת תוך יום עסקים אחד בלבד, נועדה לאמת את כל הפרטים שהגולש מילא בבקשתו, חתימה על מסמכים ואישור לביצוע ההעברה.

• אם קיבלת הצעה להלוואה אך לא סיימת את התהליך, תוכל לשוב אליה מאותה נקודה בה הפסקת במועד מאוחר יותר.

• הכסף עובר לחשבון באופן פשוט, נוח ומהיר.

* אין באמור כדי להוות הצעה למתן אשראי. כל מתן אשראי כפוף לאישור הבנק בהתאם לתנאים ולמדיניות הבנק כפי שיהיו מעת לעת. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על ההלוואה המשתלמת והנוחה של בנק ירושלים? היכנסו >>

וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully