וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לדרינק: אירוע האלכוהול הכי שווה בתל אביב מגיע לבאר שבע

בשיתוף IBBLS, בשיתוף IBBLS

16.5.2019 / 13:17

ג'ין נחשב למשקה האולטימטיבי להכנת קוקטיילים ואירועי פסטיבל Tanqueray Garden בישראל מגיעים לזלמה בבאר שבע (יום חמישי 30.5) שבו יפנקו אתכם בג'ין טנקרי וקוקייטלים שעושים שמייח

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהות מסכנת חיים ומזיקה לבריאות

לב תל אביב, מזג אוויר מושלם, אווירה של אביב באוויר, כוסות קוקטייל ביד והרבה חיוכים על הפנים. פסטיבל Tanqueray Garden הגיע לישראל והאירוע הראשון נערך בוודו, הבר שמול דיזנגוף סנטר. במסגרת הפסטיבל יקבלו שבעה ברים בישראל יחס אישי ועיצוב "גינתי" ירוק ושיקי, באחד מימי חמישי, הכולל אלמנטים כמו אדניות תבלינים, לוח גיר ממותג, תפריט דרינקים ייחודי כשג'ין טנקרי מככב ומספק מגוון רחב של אפשרויות שתייה, כולל שילוב קלאסי ומנצח בין ג'ין טנקרי לטוניק המעולה של Fever Tree האוסטרלית.

הפסטיבל ייערך בחודשים מאי-יוני והברים יספקו בילוי מיוחד ואיכותי באווירה אחרת והערב הבר די זי, שבדיזנגוף 121 בתל אביב יקבל מראה ירוק וייחודי ויחגוג את אירועי הלילה הלבן והאירוויזיון בשפע של קוקטליים מעולים ומשקאות על בסיס ג'ין טנקרי.

ג'ין הוא המשקה האולטימטיבי לקוקטיילים שונים והוא טעים גם כשלעצמו. טנקרי הוא ג'ין לונדוני איכותי, המבוסס על חיטה שעברה זיקוק משולש ותזקיק הדגנים מתובל בארבעה מרכיבים בוטנים - ערער, ליקריץ', שורש אנג'ליקה וזרעי כוסברה, ארבעה מרכיבים שמעניקים לו טעם מאוזן, ייחודי וחלק והופכים את המשקה לארומטי, נפלא ועטור פרסים.

הברים שמשתתפים בפרויקט Tanqueray Garden:

30.5, חמישי בערב, זלמה, הנגרים 4, באר שבע
6.6, חמישי בערב, ששון, חורב 10, חיפה
13.6 חמישי בערב, טי האוס, אבן גבירול 26, תל אביב
20.6, חמישי בערב, גטסבי, הלל 18, ירושלים

לרשימת הברים שמשתתפים בפרויקט Tanqueray Garden

בשיתוף IBBLS, בשיתוף IBBLS
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully