וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שמימון הניתוח הוא הבעיה הפחות דחופה שלכם

וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים

25.7.2018 / 7:59

לעתים אנו או הקרובים לנו נקלעים למצב רפואי שמחייב טיפול שמחייב הוצאה כספית ניכרת שלא נערכנו אליה מראש. איך לממן זאת מבלי לפגוע במסגרת האשראי ולהתעכב בגלל טפסים וביורוקרטיה?

רופאים בחדר ניתוח. ShutterStock
הבריאות מעל לכל/ShutterStock

הצורך בטיפול רפואי עבורכם או עבור קרוב משפחה עשוי לתפוס אתכם לא מוכנים, ולעיתים הזמן משחק לרעתכם ואתם לא פנויים לתכנן את ההוצאות הקרובות ולחסוך לקראתן. יחד עם זאת, ברור לכם כי הבריאות מעל לכל וזה לא הזמן לחיסכון. הפתרון: מציאת דרך מהירה למימון הניתוח או הטיפול מבלי לפגוע במסגרת האשראי בבנק ומבלי להתעכב על טפסים וביורוקרטיה.

איך ניתן לממן ניתוח או טיפול רפואי?

כיסוי בריאותי דרך קופת החולים - על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, כל תושבי המדינה המשלמים מס בריאות, מקבלים כיסוי ביטוחי באמצעות אחת מארבעת קופות החולים הפועלות בארץ. יחד עם זאת, ישנם מקרים רבים שבהם סל הבריאות הקיים אינו מספק כיסוי עבור טיפולים רפואיים חדשניים או עבור כאלו המבוצעים בחו"ל, ואנחנו נדרשים לשאת בהוצאות השתתפות עצמית.

כיסוי מורחב - גם סל ההטבות המוגדל הניתן במסגרת הרחבת הכיסוי הביטוחי של קופת החולים לא תמיד מספק מענה מלא, כמו למשל האפשרות לבחור את הרופא המנתח, לקבל כיסוי לשהייה בחו"ל או לבחור את מועד הטיפול הקרוב ביותר.

הלוואה על חשבון קרן השתלמות - החברות המנהלות את קרנות ההשתלמות מציעות לעמיתיהן הלוואות והטבות שונות על מנת לשמר אותם כלקוחות. על פי רוב, סכום ההלוואה המינימלי הוא 10,000 שקלים והפירעון מתבצע באמצעות החזר חודשי קבוע. הלוואה מסוג זה ניתן לקבל כהלוואת בלון, שבה משלמים רק ריבית שגובהה לרוב הוא ריבית הפריים, עד לפירעון. יש לזכור כי הלוואה מסוג זה היא תהליך מורכב שלוקח זמן - מצרך יקר שלא תמיד מצוי בשפע.

הלוואה חוץ בנקאית - חברות האשראי, חברות ביטוח ועוד יספקו לכם הלוואות מידיות בקלות ויעבירו את הסכום המבוקש לחשבון שלכם לאחר בירור טלפוני קצר או לאחר מילוי טופס בקשה אינטרנטי, אולם הריבית בהלוואות מסוג זה לרוב תהיה מאוד גבוהה.

שיקום, אילוסטרציה למגזין. ShutterStock
אם אתם עומדים בפני תקופת שיקום או החלמה ארוכה שתפגע בהכנסותיכם, מומלץ לבחור בהלוואה שתאפשר גמישות בפריסת ההחזרים/ShutterStock

מה חשוב לקחת בחשבון כששוקלים לקחת הלוואה למימון ניתוח או הלוואה למימון טיפול רפואי?

פריסת תשלומים: רצוי לבחור הלוואה המציעה תנאים גמישים, ולהתאים את מועדי העברת הכספים למועדי התשלום על הניתוח.

פריסת ההחזרים: אם אתם עומדים בפני תקופת שיקום או החלמה ארוכה שתפגע בהכנסותיכם, מומלץ לבחור בהלוואה שתאפשר גמישות בפריסה של ההחזרים ולא תגבה עמלות גבוהות על פירעון מוקדם אם יתאפשר לכם להחזירה מוקדם.

גובה הריבית: מומלץ לבצע סקר שוק לפני שאתם לוקחים הלוואה, על מנת לוודא שהריבית המוצעת לכם היא מספיק אטרקטיבית. לרוב, הבנקים יציעו ריביות טובות יותר מאשר גופים פרטיים.

הלוואה לוקחים רק מבנק, גם אם הוא לא שלך
ללקוחות כל הבנקים ניתן לבקש מבנק ירושלים הלוואה עד 100,000 ש"ח לכל מטרה, ללא ביטחונות וערבויות. לפרטים נוספים ולהגשת בקשה אונליין >>

* מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully