וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לצאת עם כסף מהחתונה? זה מה שאתם צריכים לעשות

22.5.2018 / 7:41

טרנדים עולמיים, גימיקים, הפתעות, וכמובן, המון הוצאות לא צפויות הופכים כל חתונה לכזו שעולה הרבה מאוד כסף. אז לפני שאתם מתנפלים על הצבע של המפיות וסידורי השולחנות אספנו עבורכם כמה טיפים שיהפכו את ההשקעה בחתונה לנכונה יותר

מייגן מרקל והנסיך הארי לאחר חתונתם , 19 במאי 2018. רויטרס
הם לא ממש צריכים היו לתכנן היטב את הוצאות החתונה. הנסיך הארי ובחירת לבו מייגן מרקל/רויטרס

כשההורים שלנו התחתנו לפני כמה עשרות שנים, לא היו להם הרבה התלבטויות: טקס קטן, כמה אורחים באולם צנוע, בורקסים, יין פטישים, עוגות, פירות העונה והביתה. היום המצב שונה. טרנדים עולמיים, גימיקים, הפתעות, וכמובן, המון הוצאות לא צפויות. חושבים שאפשר להפיק גם אירוע מרגש ממש וגם לשמור קצת כסף לירח הדבש? אתם צודקים!

תכנון נכון חוסך המון

לפני שאתם מתנפלים על הצבע של המפיות וסידורי השולחנות, חשוב לעשות סדר ולהיסגר על התקציב לאירוע וב"תקציב" הכוונה לכסף שעומד לרשותכם לפני החתונה ולא כזה שמסתמך על מתנות נדיבות (או לא) של אורחים כאלה ואחרים. כמובן שאם חסר לכם סכום להשלמת התקציב, תוכלו לקחת הלוואה כשחלק מהבנקים אפילו מציעים הלוואה יעודית לחתונה, ובשביל שזו לא תכביד עליכם, מומלץ לצמצם מראש את ההוצאות ככל שניתן. חוששים שהאירוע שלכם לא יהיה מספיק "וואו"? יש כמה דרכים להפוך אותו לבלתי נשכח לא רק עבורכם אלא גם לאורחים.

חתונה. ShutterStock
חשוב לעשות סדר ולהיסגר על התקציב לאירוע/ShutterStock

חתונה חברתית

טרנד חדש יחסית שהופך את החתונה לא רק ליום הכי מיוחד בחיי הזוג הצעיר אלא לכזה גם עבור החברים, האורחים וכל המשפחה. בחתונה חברתית האורחים לוקחים חלק פעיל בתכנון ואפילו בביצוע: הם מכינים את הכיבוד ובוחרים את השירים למסיבה, מסדרים פרחים או מקשטים את החופה, כל אורח תורם על פי כישוריו, רצונו ורצון הזוג, מה שגורם לתחושת מעורבות ושותפות אמיתית בשמחה. בנוסף, ברוב החתונות החברתיות, האורחים מתבקשים להגיע עם מתנה במקום עם צ'ק. הרבה יותר אישי, הרבה פחות מסחרי אבל גם מצריך הירתמות מוחלטת של בני הזוג והסביבה.

להחזיר לחברה באהבה

החלטתם להפיק את חתונת החלומות שלכם במסגרת המגבלות. קנית את השמלה שהכי, הכי רצית, הגג עם הנוף לים נראה פשוט מושלם והערב שלכם טס כאילו נמשך דקה. מה אם הייתה לכם את הזכות לתרום בסוף החתונה למי שבאמת צריכים? במקום לזרוק את האוכל שנשאר - לתת לעמותה שמחלקת לנזקקים, את השמלה והחליפה, אתם יכולים לאחסן עד חתונת הזהב למזכרת, או לעשות משהו טוב ולתרום לזוג שידו אינו משגת. חברתי, אקולוגי ובעיקר, מחמם את הלב. נצלו את היום שלכם לעשות טוב גם לאחרים ותסיימו את האירוע לא רק נשואים אלא גם צדיקים.

זוג מתחתן חתונה. ShutterStock
נצלו את היום שלכם לעשות טוב גם לאחרים ותסיימו את האירוע לא רק נשואים אלא גם צדיקים/ShutterStock

ספקים טובים באמצע הדרך

בחירות נכונות יאפשרו לכם להתחתן בכיף בלי להמשיך ולשלם על החתונה חודשים או אפילו שנים אחר כך ואולי אם יתמזל מזלכם, אפילו להרוויח קצת. איך עושים זאת? קודם כל מבצעים סקר שוק רחב ככל הניתן. המבחר שעומד לרשותכם עצום ויכול לבלבל ולכן כדאי לצמצם את הרשימה לפי המלצות של חברים ומכרים. אל תינעלו על ספק אחד, גם אם התרשמתם עמוקות. קבלו הצעות מחיר ממספר אולמות אירועים, צלמים, קייטרינג וספקים אחרים והמתינו עם תשובתכם מספר ימים. ככל הנראה תקבלו שיחת טלפון מהספק ובמהלכה תשמחו לגלות שהמחירים כבר ירדו.

דו איט יורסלף - גם זול וגם כיף

לא כולנו נולדנו עם ידי זהב אבל סיכוי טוב שאתם מכירים מישהו שכן ושישמח לפרגן לכם ביום המשמח הזה. הזמנות לחתונה למשל, במקום להדפיס על נייר משי ולשלם על עיצוב, נסו להיעזר בחברים שיודעים לעצב או לצייר, בשלל הדוגמאות המוצעות בחינם ברשת או לחילופין להסתפק בהזמנות שמציע בעל האולם. בסוף היום, אף אחד לא ממש שומר אותן על המקרר אז חבל להשקיע בנייר שילך לפח.

חושבים לפנק את האורחים שלכם במתנות חמודות? אולי תשקיעו קצת זמן ותייצרו כאלה בעצמכם? חלק מהחנויות מלאות במוצרים שניתן להפוך לבד למזכרת אישית ובזול. אם החלטתם בכל זאת לרכוש מתנות מוכנות, נסו לעשות זאת דרך עמותות שמעסיקות אנשים עם צרכים מיוחדים. בצורה כזאת תוכלו גם להעניק מוצר מושקע וגם לתרום את הכסף שלכם למטרה טובה.

חופשה רומנטית בפריז? זה לא נקרא להפריז! הלוואה לכל מטרה תסגור לכם את הפינה ותארגן לכם ראש שקט באמת לפרטים נוספים או להגשת בקשה להלוואה און ליין

* מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully