וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תבינו למה לקנות בית זה פתאום פחות מסובך משחשבתם

16.5.2018 / 7:23

תהליך לקיחת המשכנתה, מעבר למשמעויות הכלכליות הדרמטיות, יכול להיות מסורבל ולהימשך על פני זמן רב. דרור בר כוכבא, מנהל יחידת חיתום בבנק ירושלים, סיפר באולפן וואלה! NEWS על החידושים הטכנולוגיים בתחום. צפו

ShutterStock

אתם יודעים היטב שמדובר בהחלטה כלכלית משמעותית, ותחילתה במסע ביורוקרטי מייגע. ובכן, לא בטוח. לא אם אתם משתמשים במה שיש לעידן הטכנולוגי לספק לכם. במקום לבזבז זמן רב בסניפים השונים, הטכנולוגיה תחסוך לכם זמן ומאמץ, כי כיום בלחיצת כפתור אפשר לבצע פעולות שבעבר היינו מקדישים להן יום שלם.

אתם רוצים לקנות בית? יפה. השירות הדיגיטלי "משכנתא טובה ירושלים" שמספק בנק ירושלים, הוא דוגמה לאופן שבו המחשב הביתי יכול לקצר תהליכים ולפשט אותם, כדי שנגיע מוכנים ומלאי ידע לשלבים המתקדמים יותר של לקיחת הלוואת המשכנתה.

"מעבר לביצוע הלוואות משכנתה רגילות, הבנק מתמחה גם בהלוואות משכנתה מורכבות. המומחים בסניפים, במוקד ובמטה יודעים לתת פתרונות מימון ללקוחות", אומר דרור בר כוכבא, מנהל יחידת חיתום בבנק ירושלים, על החידושים הטכנולוגיים בתחום. "החידוש הוא שאפשר להתחיל את תהליך לקיחת הלוואת המשכנתה בבית. לשבת מול המחשב, להזין נתונים, לספר לנו מה אתה רוכש, כמה זה עולה לך, כמה כסף אתה צריך, מה סוג הנכס. היתרון המרכזי הוא נגישות. אפשר לעשות את התהליך בצורה הרבה יותר נוחה, מהירה ונגישה. אחד היתרונות הוא שאת האישור העקרוני מקבלים דרך האתר".

בכמה קליקים מהמחשב הביתי אפשר לקבל תדריך מלא ללקיחת הלוואה - מה לעשות ועם מי לדבר - ומידע לגבי הריביות מהבנק, פירוט המסלולים וההחזר החודשי. "הלקוחות יוכלו לבוא לפגישה בבנק כשהם יודעים מה להביא, אם חסר משהו או יש בעיה אפשר לדבר על זה עם הבנקאי באמצעות האתר", מוסיף בר כוכבא, "גם אחרי שהבקשה אושרה, אפשר לעשות פעולות ולהעלות את המסמכים לאתר ואז להמשיך את הקשר עם הבנקאי. זה מקצר מאוד את התהליך ומייעל אותו. מעבר לדיגיטציה, שוק המשכנתאות הופך ליותר 'מיועץ', יותר אנשים פונים ליועצי משכנתאות ויותר לקוחות יגיעו לבנק עם יועץ שמלווה אותם".

* מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

ללכת לסניף או להתחבר לאתר? הדרך היותר נוחה ללקיחת הלוואה

וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully