וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה צעדים שימנעו מכם להסתבך עם שיפוץ שלא נגמר

6.5.2018 / 8:02

בין אם עברתם רק עכשיו לבית חדש ובין אם אתם גרים בו שנים רבות, ייתכן שיש תחושה, כשאתם נכנסים הביתה, שהגיע הזמן לשינוי. אבל מאיזה סוג? לא חייבים לשבור קירות כדי לזכות בבית מחודש ונעים, הנה כמה אפשרויות שאפשר לבצע בקלילות ובמהירות וליהנות מאפקט מדהים

בית מבולגן. ShutterStock
עומס חזותי בבית ובלגן בין החפצים של דייריו, משפיע גם על עומס מחשבתי ורגשי/ShutterStock

עושים סדר. באמת

ערימות ניירת גודשות את השולחן בסלון, צעצועים זרוקים בכל פינה, מגירות שעולות על גדותיהן ובלגן בכל כיוון שתסתכלו. נשמע מוכר? כנראה שאתם מאלה שזקוקים למסדר או מסדרת בתים שיכנסו לביתכם ובעיקר, לארונות שלכם.

עומס חזותי בבית ובלגן בין החפצים של דייריו, משפיע גם על עומס מחשבתי ורגשי ואף עשוי לפי גישות מסוימות, לעכב תהליכי התפתחות שונים ולהשפיע על האנרגיה לרעה. אוורור הבית מחפצים ישנים ומיותרים, לא רק יגרום לבית שלכם להיראות נעים יותר, אלא יעזור לכם להפחית לחצים ולהפוך את האווירה במרחב המחיה המשותף להרבה יותר נעים. סידור בתים הוא מקצוע יחסית חדש שצובר תאוצה בשנים האחרונות ולא במקרה. בתוך מספר ימים אתם יכולים להיפטר מחפצים רבים שאין בהם שימוש וצורך, ולקבל בית מסודר בצורה נוחה ונעימה.

העלויות של סידור בית על ידי בעל מקצוע משתנות והאפשרויות רבות: אפשר לבחור לסדר חדר או שניים מרכזיים ואפשר לסדר את כל הבית, כולל החצר והמחסן. אפשר לשלב גם את סידור הניירת וסידור ארונות הבגדים, שני מוקדים שמהווים מוקשים רציניים אצל רוב האנשים ובעיקר, לקבל טיפים מקצועיים שיעזרו לכם לשמור על הסדר בעצמכם.

עיצוב והלבשת הבית

או באנגלית: "הום-סטיילינג" הוא מושג שהפך שגור במיוחד בשנים האחרונות בקרב מעצבי ומעצבות בתים ואף זוכה לקטגוריה משלו. אתם מאלה שאוהבים לשנות פעם בשנה את עיצוב הדירה או אולי מסתפקים בתמונות שסבתה תלתה בשנות החמישים במבואה? בין אם אתם גרים בדירה משלכם, בדירה שכורה או אפילו עם שותפים, הלבשת הבית עשויה בהחלט להיות הפתרון המתאים.

לפעמים כורסה מוצלחת ו-וילון תואם יכולים לעשות עבודה מדהימה שלא חשבתם עליה, ולפעמים ידרש קצת יותר מאמץ בבחירת ריהוט חדש, כריות נוי, ידיות חדשות לארון או כלל שינוי אחר שיביא לרענון. מתקשים לגבש חזון משלכם? זאת ממש לא בעיה, כנסו לרשת ותוכלו לשאוב השראה ורעיונות שקל לממש לבד או באמצעות עזרה מקצועית.

וכמה זה עולה? תלוי במה תבחרו. יש הבדל בין הום סטיילינג לחדר אחד או שניים ובין עיצוב כללי לדירה שלמה. טרנד ה-"Do it yourself" יכול לחסוך לכם הרבה כסף אבל עלול לקחת זמן ואנרגיות נפשיות ולא כולם בנויים לזה. צביעת קירות, הקמת מחיצת גבס או שיפוץ וחידוש של ריהוט קיים עולים כולם כסף והאחריות על בחירת התקציב ועמידה במסגרת שלו, היא עליכם.

סלון מודרני עם רצפץ עץ. ShutterStock
ריהוט חדש ובהיר או פרקט יכולים לחולל שינוי גדול/ShutterStock

לשבור את הקירות

סידור או הלבשת בתים נשמע לכם כמו גימיק לחובבנים? צריכים או רוצים להכניס שינוי משמעותי, להוסיף חדר או להרחיב, לבנות אי במטבח או להחליף צנרת? כמו בכל דבר, גם כאן כדאי לכם להתייעץ עם מכרים ולקבל המלצות על מבצעים אמינים והוגנים. מכיוון שמדובר בהשקעה של סכומי כסף גדולים יחסית, תרצו לוודא שלא עובדים עליכם. יכול להיות שישתלם לכם להתחיל קורס בנייה, כזה שמלמד מושגי יסוד בסיסיים ויאפשר לכם לנהל שיחה מושכלת עם הקבלן, להבין מה הוא מציע ולדעת מה לדרוש.

בכל שינוי שתבחרו, יש עלויות שנגזרות מהיקף השינוי ומהאופי שלו. תוכלו תמיד לפנות בבקשת הלוואה לשיפוץ הבית. איך תדעו איזו גובה הלוואה לבקש? הכינו על הנייר את השינוי המבוקש וככל שתגיעו לרמת פירוט גבוהה יותר, כך תוכלו להבין טוב יותר מה גובה הסכום שתצטרכו להלוואה ומה פריסת ההחזרים האידיאלית עבורכם.

יונית, לקוחה של בנק אחר, קיבלה הלוואה של 25,000 ש"ח לחידוש הדירה, בלי לצאת מהבית ובלי לפגוע במסגרת האשראי שלה. רוצים גם? לפרטים נוספים או להגשת בקשה להלוואה און ליין

* מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully