וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליק האחד שיעשה לכם חיים קלים כשתחליטו לקנות בית

וואלה! NEWS בשיתוף בנק ירושלים

4.4.2018 / 8:34

אם בעבר תהליך המשכנתה היה ארוך ומייגע, העידן הדיגיטלי הופך את המציאות לנוחה ופשוטה יותר. מנכ"ל בנק ירושלים גיל טופז מסביר באולפן וואלה! NEWS כיצד הטכנולוגיה חוסכת לנו ביורוקרטיה. צפו

ShutterStock

ההחלטה לקנות בית היא ללא ספק הצעד הכלכלי המשמעותי ביותר שנעשה בחיינו, והצעד הזה מתחיל בלקיחת משכנתה. תהליך לקיחת המשכנתה יכול להיות ארוך ומייגע, והוא כולל התאמה ליכולות התקציביות שלנו, החלטה לגבי המסלול הנכון עבורנו וקריאה של לא מעט מסמכים. הטכנולוגיה חוסכת לנו זמן ומאמץ במגוון רחב של תחומים, וכיום בלחיצת כפתור אפשר לבצע פעולות שבעבר היינו מקדישים להן יום שלם. אם ב-2006 היו רק שתי מדינות בעולם שבהן הייתה אפשרות לקבל הלוואה דיגיטלית, הרי שכיום יש 67 מדינות שבהן הבנקים מספקים שירות שכזה, ויש יותר מ-2,000 בנקים ברחבי העולם שמספקים לציבור את השירות.

בנק ירושלים השיק אפשרות למתן הלוואה דיגיטלית וללקוחות הפרטיים יש אפשרות לפנות לבנק בבקשה להלוואה. "יש לנו ממשק טכנולוגי היחידי מסוגו בארץ הנותן פתרונות גם ליועצי משכנתאות וגם ללקוחות פרטיים", אומר מנכ"ל בנק ירושלים גיל טופז, שהסביר באולפן וואלה! NEWS כיצד הטכנולוגיה חוסכת לנו ביורוקרטיה. "בדרך כלל לקוח פרטי שרוצה לקחת משכנתה פונה ליותר מבנק אחד, רק לפתוח תיק משכנתה לוקח יום. בנק ירושלים פתר את הסיפור הזה. אפשר מהבית ואפילו מהסמארטפון, בתוך חמש דקות, להקים את כל בקשת המשכנתה ולאחר מכן אתה מקבל שיחה מבנקאי מיומן שעובר על כל הפרטים, מגדיר לך איזה מסמכים אתה צריך להביא, הכול עובד בממשק דיגיטלי ואפשר דרך הממשק האינטרנטי של הבנק לטעון את כל המסמכים שצריך וכל מה שנשאר זה להגיע לסניף כדי לחתום, בהתאם לרגולציה".

"הבנק שלנו מתמחה בהבנת צרכי הלקוח והתאמת המוצרים ללקוח", מוסיף טופז. "כאשר זוג צעיר רוצה לקנות את דירת חלומותיו, הבנק יודע לייצר פתרונות מותאמים אישית, יודע לתת משכנתאות שבבנקים אחרים אולי לא ידעו לתת, יודע ללוות אם מדובר בבנייה עצמית, יודע לתת הלוואות לכל מטרה על בסיס נכס - במידה ויש לך דירה ואתה רוצה לקחת משכנתה לכיסוי צרכים אחרים".

* מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

ללכת לסניף או להתחבר לאתר? הדרך היותר נוחה ללקיחת הלוואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully